به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، عزیزا...سیفی فرماندار در مراسم استقبال از کاروان دو استقامت جاده ولایت در مسجد فُرط بر ضرورت معرفی جاده ولایت به مردم مؤمن و دیندار کشور تأکید کرد.

عزیزا...سیفی در این مراسم گفت: پیشرفتهای مختلف در ابعاد فرهنگی ،‌اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و ... که در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هویت پیدا کرده است همگی به برکت وجود حضرت امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان حضرت فاطمه معصومه (س) بوده است.
فرماندار با بیان اینکه در چند سال اخیر در دهه کرامت برنامه های مختلفی در سطح کشور برگزار می شود افزود: جشنواره رضوی در بخش های مختلف و هم چنین همایش دو استقامت جاده ولایت از مهمترین برنامه های این دهه است.
وی با تأکید به اینکه همایش دو استقامت جاده ولایت میثاق جامعه ورزش با امامت و ولایت است خاطر نشان کرد: ترویج معنویت و عشق به ولایت از ثمرات همایش دو استقامت جاده ولایت است که توسط دوندگان مسافت 2000 کیلومتری مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران پیموده می شود.
سیفی با اشاره به مسیر حرکت امام رضا (ع) در استان یزد اظهار داشت: بحمد ا... با تلاشهای صورت گرفته از سوی مسئولان و به ویژه سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قدمگاه ها و مکانهایی که امام رضا(ع) در آن ها حضور داشته اند احیاء و به عنوان یک مکان فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.
وی در بخش پایانی سخنرانی خود بر ضرورت معرفی بیش از پیش جاده ولایت به مردم مؤمن و دیندار کشور تأکید کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا